ING Mobil uygulaması yenilendi
ING Türkiye, müşterilerinin ihtiyaçlarını yakından takip ederek daha kolay ve zahmetsiz bir bankacılık deneyimi sunmak için taşınabilir uygulaması ING Mobil’i yeniledi.
Bankadan yapılan açıklamaya göre yenilenen ING Mobil uygulaması, yepyeni tasarımı ve kullanıcı dostu arayüzü ile öne çıkarken, daha kolay ve zahmetsiz bir bankacılık deneyimi sunuyor.
Uygulamanın yeni tasarımı ve özellikleri ile ING müşterileri artık günlük bankacılık işlemlerini daha kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilmekte ve tek tuşla işlemlerini tamamlayabilmektedir. ING üyeleri, akıllı bankacılık robotu INGo’ya sorarak aradıklarını kolayca bulabilmekte veya farklı bir sayfaya yönlendirilmeden INGo ile iletişim kurarak işlemlerini uçtan uca gerçekleştirebilmektedir.
ING Portable, yeni tasarımı ile daha hızlı, daha kolay ve zahmetsiz bir deneyim sunuyor. ING müşterileri, frontend’deki değişim ile uçtan uca farklı bir taşınabilir bankacılık deneyimi yaşıyor. Bu kapsamda kullanıcılar, süreçlerine, kampanyalarına ve çalışmalarına tek tıkla ulaşabiliyor, varlık ve borçları dahil mali durumlarını grafiklerle kolayca inceleyebiliyor, iş ve süreçlerini bire bir sayfada görüntüleyebiliyor.
ING Mobil’in kullanıcılarının hayatını kolaylaştıracak yenilikleri arasında şu özellikler öne çıkıyor:
“Kullanıcılar ING Mobil’e girer girmez son harcamalarını görüntüleyebiliyor, dileyenler tek tuşla tüm finansal işlemlerini inceleyebiliyor. En sık kullanılan hesap ve kartları seçip özet ekranından detaylarını anında görüntüleyebiliyor. varlıklarını ve borçlarını grafiksel olarak görüntüleyerek finansal durumlarını anlık olarak değerlendirebilirler.” Uçtan uca yenilenen ekranlar ile daha kolay para transferleri yapabilir, transfer yapacakları hesabın IBAN bilgilerini kameradan okutarak işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. .”
“Müşterilerimiz daha hızlı, daha güvenli ve kişiselleştirilmiş bir deneyime sahip olabilir”
ING Türkiye Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Ozan Kırmızı yaptığı açıklamada, dijital dünyada müşteri deneyiminin daha da değer kazandığını belirterek, müşterilerin bankacılığa daha az, hayata daha çok zaman ayırmasını istediklerini belirtti.
Zahmetsiz bir bankacılık anlayışıyla dijital kanallara yatırım yaptıklarını ve hayattaki çözümlerle müşterilerinin hayatını kolaylaştırdıklarını anlatan Kırmızı, şu ifadeleri kullandı:
“Kişiselleştirilmiş, kolay, ihtiyaca ve amaca göre tasarlanmış, anında müşterilerimizin yanında olan hizmetlerimizle fark yaratmayı hedefliyoruz. Dijital liderlik hedefiyle ilerleyen bir kurum olarak taşınabilir bankacılık, orta sıralarda yer alıyor. stratejik önceliklerimiz.Bugün bir şubenin verebileceği hemen hemen tüm hizmetleri taşınabilir bankacılık uygulamamız içerisinde verebiliyoruz.Müşteri deneyimi bizim için sunduğumuz hizmetlerin çeşitliliği kadar değerli.Bu kapsamda hayatları güzelleştirmeyi amaçladık. geçen yıl hayata geçirdiğimiz dijital dönüşüm projemizin değerli bir parçası olarak ING Mobil’i yenileyerek müşterilerimizin satışlarını daha da kolaylaştırdık.”
Red, yeni ING Portable ile müşterilerin uçtan uca daha hızlı, daha güvenli ve daha kişiselleştirilmiş bir deneyim yaşayabileceklerini ve hayatlarını kolaylaştıracak yenilikçi çözümler geliştirmeye devam edeceklerini kaydetti.